אמש בצהריי היום, התרחש פיגוע בכיכר קניות מרכזית באיסטנבול שבטורקיה. נטלי סויסה, ישראלית שנסעה עם חברתה לנופש בעיר התיירותית, נכחה סמוך למקום הפיגוע, ולאחר מכן ראו בתצלומים כי הן היו ליד המחבלת כמה דקות לפני הפיצוץ. הערב (שני) שוחחה עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM וסיפרה על הרגעים הקשים. 

"לא מספיק שרצנו בחרדה ורעדנו בדרך למלון, פתאום ראינו שהיא הייתה לידנו. הגוף שלנו לא הפסיק לרעוד במשך שעתיים, זה היה מטורף", סיפרה, "בתמונות רואים את מטען החבלה על הכתף שלה, רואים את האנטנות מאחורה. היא ישבה שם על הספסל, ואז היא קמה, הניחה וכשזה התפוצץ, היא רצה. היא הייתה דבוקה אלינו, אבל אני וגיסתי הלכנו לאט - היא התקדמה מהר יותר, 20 מטר אחרינו בערך, אבל ראינו את הפיצוץ מול העיניים". 

בהמשך, אמרה: "זאת הייתה הפעם הראשונה שלי בטורקיה. לעולם לא אומרת שלא אחזור לשם, אבל אני כרגע מנסה להחלים מזה. הייתה לנו גם בעיה לחזור לשדה התעופה. המלון שלנו היה על הכיכר, והכל היה חסום שם. היו שוטרים, אנשי צבא, אמבולנסים - כל נהג שהזמנו, לא הגיע".

"אחי ניסה לדבר עם הקונסוליה הטורקית כדי לקבל עזרה, אבל היו המון קשיים איתה. בסוף הגענו למטוס על הדקה. היה כיף, לא חששנו, באמת נהנו עד הפיגוע, ראינו המון ישראלים, ברוך השם שאף אחד מהם לא נפגע", שיתפה. 

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103fm