סערה חדשה בארה"ב? חברי המפלגה הרפובליקנית בבית הנבחרים טענו היום (חמישי) כי הנשיא, ג'ו ביידן, היה מעורב בעסקאות ישירות עם בנו, האנטר. ג'יימס קומר, המכהן כחבר בית הנבחרים של ארצות הברית מטעם מחוז הקונגרס הראשון של קהיליית קנטקי, ציצטט חושף שחיתויות אמריקאיות וטען כי העסקאות העסקיות התבצעו עם מקורבים למפלגה הקומוניסטית הסינית.

בתוך כך, קומר ציטט את חושף השחיתויות שטען כי "המשפחה של ביידן הפכה למיליונרית. הם השתתפו בבזבוז והונאה של עסקאות בינלאומיות". עוד טענו חברי המפלגה בבית הנחרים, כי חשפו ראיות לקנוניה, בהם הונאות טלפוניות, הפרה של חוק יצירת קשר עם סוכנים זרים, הלבנת הון, העלמת מס ופשעים אחרים.

כזכור, בחודש יולי האחרון, פורסם ברשתות החבריות תיעוד חריג ולא קל לצפייה שגרם לסערה בארה"ב, לאחר שהאנטר ביידן הודה שהתמכר לסמים קשים בספרו האוטוביוגרפי. באחד מהמקרים שמסעירים את הרשת אפשר לראות את בן ה-52 מתעד את עצמו כשהוא עם סיגריה בפה בזמן שהוא שוקל כ-21 גרם של סמים קשים. ברקע ניתן לשמוע קול של אישה, שנטען כי היא נערת ליווי, וכאשר הוא מסובב את המצלמה אפשר לראות את הכאוס שיש בחדר בית המלון בו הוא בילה את הלילה. 

בתיעוד נוסף שהגיע לידי אתר החדשות Daily Mail הבריטי, ניתן לראות את האנטר כשהוא שוכב בעירום בבריכה, שותה אלכוהול ומעשן קראק במקטרת. בהמשך הסרטון המטריד אפשר לראות את בן ה-52 נוגע בעצמו, ואנחנו אפילו לא רוצים לתאר לעצמנו מה קרה כשכבתה המצלמה.