חשד לפשע שנאה בארה"ב ביום הזיכרון לטרנסים: משטרת קולורדו הודיעה כי החשוד באירוע הירי במועדון הלהט"בי "Club Q", בו נרצחו חמישה ונפצעו 18 בני אדם, הוא אנדסרון לי אולדריץ', בן ה-22, כך דווח הערב (ראשון) ברשת FOX האמריקאית. עוד דווח כי מספר הפצועים עדיין לא סופי.

מפקד משטרת קולורדו, אדריאן ואסקז, אמר כי "אולדריץ' נמצא במעצר ומקבל טיפול בבית החולים המקומי לאחר שנפצע". בהצהרה שפרסם לתקשורת, לצד ראש העיר, הוסיף פרטים על האירוע, ואמר כי "במשטרה קיבלו את הקריאה הראשונה ב-23:56, כאשר השוטר הראשון נשלח למקום כבר דקה לאחר מכן, והגיע לאחר כשש דקות. השוטר עצר את החשוד והביא אותו למעצר, לפני שהספיק לקרוא לתגבורת".

על פי הדיווח, אולדריץ' מוכר למשטרה המקומית, ונעצר בשנת 2021, לאחר שבנה מטען חבלה ביתי. כמו כן, הוא נאשם בשני סעיפי איומים ושלושה סעיפים נוספים, ביניהם ניסיון חטיפה.

כאמור, עדי ראייה שהיו בקרבת הירי במועדון, דיווחו כי "מספר אנשים" נפגעו באירוע וכי היו מספר הרוגים. הצילומים ששותפו באתר המדיה החברתית מראים כוחות גדולים של משטרה וחירום, עם אמבולנסים ברחובות מחוץ למועדון. דיווחים לא מאומתים בתקשורת בארה"ב העלו כי לפחות 10 אנשים נורו באמצעות רובה צלפים על ידי החמוש. 

המועדון בו ארעה התקרית פרסם לאחר התקרית: "אנו הרוסים מהמתקפה חסרת היגיון על הקהילה שלנו. תפילותינו ומחשבותינו עם כל הקורבנות ומשפחותיהם וחבריהם. אנו מודים לתגובות המהירות של לקוחות גיבורים שהכניעו את היורה וסיימו את מתקפת השנאה הזו". עיתוי המתקפה אינו מקרי, שכן היא מתרחשת ביום הזיכרון לטרנסג'נדרים, המצוין מדי שנה ב-20 בנובמבר כדי להנציח את כל מי שנרצח כתוצאה מטרנספוביה".