בשנים האחרונות נפוצו שמועות רבות על מטוס החמקן, והמפציץ האסטרטגי החדש של צבא ארה"ב - B-21 Raider. המטוס, שפותח תחת סודיות מוחלטת על ידי קונצרן העל נורת'רופ גראמן, החל להיות מיוצר בשנת 2015, כאשר בשלב הראשוני הוחלט לייצר כמאה יחידות ממנו.

מעט מאוד ידוע על המטוס, ולפי רשת "אל-ערביה", המחלקה בנורת'רופ גראמן שאחראית על ייצור מהטוס, ייצרה עד כה שישה יחידות בלבד. ביום שישי הקרוב, המטוס יוצג באופן פומבי במתקן הייצור הצבאי של הקונצרן בפאלמדייל, קליפורניה. על פי הפרטים שידועים, יחידה אחת בלבד של המטוס החמקני והמתקדם עלה עד לאחרונה כ-550 מיליון דולר, כאשר המחיר יכול להגיע גם למחיר אסטרונומי של מיליארד דולר. ה-B-21 קטן יותר מה-B-2, שיוצר לפני 30 שנה, אך בעל יכולות מתקדמות יותר.

רוב ההתמקדות בשלבי התכנון והייצור הייתה לשמור על צוות המטוס בחיים ולהרחיקו מכל סכנה אפשרית. זאת, "כאשר היריבים הפוטנציאליים של ארה"ב מתפתחים ופורסים מערכות הגנה אווירית מתקדמות וחדשות בכל פעם", מספר גורם המעורה בפרטים. כך "המטוס מסוגל להכיל מטענים גדולים יותר של פצצות קונבנציונליות וגרעיניות". על פי דיווחים נוספים, המטוס יכול לחדור מערכות הגנה אווירית מתקדמות, בדיוק כמו ה-B-2 שנמצא בשימוש בחיל האוויר האמריקאי כבר 30 שנה.