עיתון ה"טלגרף" הבריטי דיווח היום (ראשון) כי הנסיך אנדרו שוקל אפשרויות משפטיות לבטל את ההסדר של 12 מיליון הדולרים שערך עם וירג'יניה רוברטס ג'ופרה, שטענה בעבר כי הדוכס מיורק אנס אותה והתעלל בה שלוש פעמים בשנת 2001 כשהייתה בת 17. שקילת ביטול ההסדר מגיעה לאחר סדרת טענות, שאמרו כי התמונה הידועה לשמצה - מפוברקת, ואינה אמיתית. בנוסף, בעיתון נאמר כי הנסיך אף שוקל לדרוש ממנה לבקש סליחה על האשמת שווא.

"התמונה של הנסיך אנדרו - מזויפת": ההתבטאות הדרמטית של "המדאם" של אפשטיין
הנסיך אנדרו שהואשם בתקיפה מינית והמתלוננת נגדו הגיעו להסדר
מתלוננת נגד ג'פרי אפשטיין תובעת את הנסיך אנדרו: תקף אותי מינית כשהייתי קטינה

ג'ופרה הגישה נגדו תביעה משפטית באוגוסט 2020, ולמרות שהנסיך הכחיש את ההאשמות, על פי הדיווחים בארמון בקינגהאם, עודדו אותו להתפשר כדי להימנע מפגיעה נוספת.

ג'יליין מקסוול, שכונתה "המדאם של ג'פרי אפשטיין", מרצה בימים אלה את עונש המאסר שנגזר עליה בגין סיוע להתעללות מינית בנערות. בראיון מבית הכלא בפלורידה, מקסוול הטילה ספק באותנטיות התמונה הידועה לשמצה משנת 2001, בה נראה הנסיך אנדרו מחובק לצד ג'ופרה. בראיון, היא הצהירה: "אני לא מאמינה שזה אמיתי, אף לא לרגע". 

"זה זיוף. אף פעם לא היה מקור, אין תמונה כזו. ראיתי רק צילום שלו (של אנדרו)", אמרה מקסוול. היא תיארה את הדוכס מיורק כ"חבר יקר" שצריך "להתעודד" לאחר שג'ופרה הסירה תביעה אחרת על התעללות מינית נגד עורך הדין האמריקאי אלן דרשוביץ בנובמבר. "אני לא זוכרת שהם נפגשו ואני לא חושבת שהתמונה הזאת אמיתית", הוסיפה מקסוול על התצלום. "אין מקור של התמונה ההיא, רק עותקים שלה שהופקו, עותקים של עותקים. חלקים ממנה, לפי כמה מומחים, נראים כאילו בוצעו בפוטושופ", היא טענה.

כאמור, ג'יליין מקסוול, שכונתה "המדאם של ג'פרי אפשטיין", מרצה את עונש המאסר שנגזר עליה. אחד מרגעי השיא (המפוקפקים) של הפרשה, שטלטלה את העולם, הוא התיעוד של הנסיך אנדרו משנת 2001, בו הוא נראה מחבק את ג'ופרה, אז בת 17. התיעוד פורסם בדיילי מייל הבריטי ב-2011, ועורר סערה במשפחת המלוכה הבריטית, לאחר שג'ופרה טענה כי החל מגיל 16, היא הייתה קורבן לסחר מיני ולהתעללות מצדו של אפשטיין, שהלווה אותה לגברים רבי עוצמה למטרות מיניות - בהן הדוכס מיורק.