במהלך הישיבה שהתנהלה היום (רביעי) בפרלמנט בעמאן, התנוססה על דוכן הנאומים מפה של שתי גדות הירדן, כשמצד אחד מופיע הדגל הירדני, ומצד שני הדגל הפלסטיני. זאת, בתגובה לסערה שיצר שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', כשנאם בפריז, כשעל דוכן הנאומים שם התנוססה מפת ישראל הכוללת גם את ירדן.

מוקדם יותר, הפרלמנט הירדני הצביע בעד ההמלצה לממשלה לגרש את השגריר הישראלי מעמאן במחאה על הנאום של סמוטריץ' בפריז, לפיו "אין כזה דבר עם פלסטיני". כזכור, שר האוצר גם גרם לסערה בעקבות ההתבטאות נגד העם הפלסטיני. משרד החוץ הירדני גינה בחריפות את ישראל ובהצהרה הרשמית מעמאן נמסר כי "ירדן מגנה את ההצהרות המסיתות והגזעניות של השר הישראלי נגד העם הפלסטיני, זכותו להתקיים וזכותו ההיסטורית למדינה עצמאית וריבונית. אנחנו מזהירים מפני הסכמה של פעולות גזעניות וקיצוניות אלו".

גם סעודיה גינתה את ישראל, ובהודעה שנמסרה מריאד, הודגש כי "הממלכה דוחה את ההצהרות השקריות התורמות להפצת דברי שטנה ואלימות ומערערות את המאמצים לדיאלוג ושלום בינלאומי". עוד נמסר כי "המשרד גם מאשר שוב את תמיכת הממלכה בכל המאמצים הבינלאומיים שמטרתם לפתור את הסוגייה הפלסטינית על בסיס יוזמת השלום הערבית ולהבטיח את הקדמתה של המדינה הפלסטינית בגבולות 67' עם מזרח ירושלים כבירתה".