הסיפור שלנו מתרחש בוילמינגטון דלאוור - בעקבות המתקפה הקשה ב-7 באוקטובר. קורי סילברגליד , נער מקומי שנחשף למתקפה הרצחנית, יוצא למסע אישי ועמוק לכבד את זכרו של יאיר נפוסי , קרבן בן 20 , באמצעות הנחת תפילין בכל יום. ההשראה של קורי הגיעה בעקבות התיכון, שם הוא הכיר את הארגון CTeen, רשת הנוער היהודית הגדולה בעולם, הפרוסה ב-62 מדינות.

כאשר קורי נחשף למתקפה הרצחנית , הוא חש צורך עמוק לעשות משהו. אבל מה נער מדלאוור יכול כבר לעשות? קורי ניגש לרב מוטי פליקשטיין מ- CTeen דלאוור שיעץ לתעל את אבלו משמעותי לו משמעותי. קורי ביקש מהרב פליקשטיין להשיג לו זוג תפילין משלו , שיוכל להניח אותם בכל יום.

באותו זמן, ללא ידיעת קורי, הושקה יוזמה עולמית לתת תפילין לזכר הנרצחים לכל יהודי שמתחייב להשתמש בהם בכל יום. כאשר הודיע ​​הרב פליקשטיין לקורי על היוזמה , ללא שום היסוס קורי הודיע ​​לרב שהוא בפנים. הרב התרגש מהנחישות הבלתי מתפשרת של קורי.

כאשר קורי קיבל את התפילין, הוא עשה צעד יוצא דופן. הוא בחר לכבד את יאיר נפוסי , בחור בגילו , על ידי נשיאת תמונתו של יאיר בתוך שקית התפילין שלו , מבטיח שזכרו של יאיר יחיה דרך תפילותיו היומיות. המחווה התפרסמה ברשתות החברתיות ונגעה בלבם של המוני אנשים. בין המוני האנשים היו גם משפחתו של יאיר נפוסי.

אנשים רבים הגיבו ברשת למחווה, אך התגובה היחידה הייתה מרגשת במיוחד. זו הייתה שירן גורש דהן בת דודה של יאיר. ״אני רוצה לדעת שמשפחתו ראתה את הפוסט הזה והתרגשה במיוחד״.

ההודעה משירן , ריגשה מאוד את קורי שכתב לה בחזרה. ״ תודה רבה שפנית אלי. ההודעה הזאת עשתה לי את היום , שבוע , החודש והשנה. אני מקוה מאוד שהידיעה שאני מניח תפילין בכל יום לזכר יאיר מביאה למשפחתך קצת נחמה ומרגוע.

הקשר בין קורי למשפחתו של יאיר הוסיף להתחזק , והגיע לשיאו בפגישה מרגשת. משפחתו של יאיר הביעה את הערכתה העמוקה למחויבותו של קורי, תוך שהיא מכירה במשמעות העמוקה של מעשהו היומיומי. ״זה מדהים איך אנחנו יכולים להתחבר, אפילו כשפרידות בינינו מדינות.״ ציינה אימו של יאיר.

הרב מנדי קוטלרסקי, ממרכז חב"ד העולמי, הארגון שעומד CTeen מאחורי הסיפור המרגש: "המשימה של CTeen היא להעצים את בני הנוער היהודיים, לגרום להם להתגאות במורשתם ולעשות בעולם חיובית בעולם. המעשה של קורי ממחיש את עוצמת הנוער ואת ההשפעה העמוקה יכולה לעשות באמצעות מעשה טוב אחד בלבד".