שיטפון פתאומי גרף כפר שלם בצפון וייטנאם ביום רביעי, כשמספר ההרוגים מהטייפון ותוצאותיו עלה ל-155. על פי דיווח של ערוץ הטלוויזיה הממלכתי VTV, זרם מים אדיר שגלש מהר במחוז לאו קאי קבר את הכפר לאנג נו, בו מתגוררות 35 משפחות, בבוץ והריסות. עד כה ידוע על כתריסר ניצולים בלבד. כוחות החילוץ חילצו 30 גופות וממשיכים בחיפושים אחר כ-65 נעדרים נוספים.

מרבית מקרי המוות נגרמו משיטפונות ומפולות בוץ, בעיקר במחוז לאו קאי הצפון-מערבי, הגובל בסין. מחוז זה הוא גם ביתה של ספא, יעד פופולרי לטיולים. מדריך הטיולים ואן א פו מספא דיווח כי דרכים רבות במחוז נחסמו עקב מפולות וגשמים בלתי פוסקים. מצב מזג האוויר אילץ את חברות התיירות להגביל את הטיולים ולהשעות את כל מסלולי הטיולים. ״זה מפחיד מאוד״ אמר לסוכנות הידיעות AP.

התיירות היא מנוע מרכזי לכלכלה המקומית, ורבים בתעשייה מצאו עצמם לכודים. נגויין ואן לואונג, עובד מלון, סיפר כי אינו יכול לחזור הביתה מכיוון שהכביש באורך 15 ק"מ מספא לכפרו מסוכן מדי לנסיעה. ״הכביש ניזוק קשות ומפולות עלולות להתרחש בכל רגע. משפחתי אמרה לי להישאר כאן עד שיהיה בטוח יותר לחזור הביתה״, אמר.

ביום שני, גשר קרס ואוטובוס נסחף בשיטפון, מה שגרם למותם של עשרות אנשים. גשר הפלדה במחוז פו טו מעל הנהר האדום הגואה קרס, ושלח 10 מכוניות ומשאיות יחד עם שני אופנועים אל הנהר. האוטובוס שנשא 20 אנשים נסחף לנחל מוצף עקב מפולת במחוז ההררי קאו באנג. טייפון יאגי היה הסופה החזקה ביותר שפגעה במדינה הדרום-מזרח אסיאתית זה עשורים. הוא נחת ביבשה בשבת עם רוחות במהירות של עד 149 קמ"ש. למרות שנחלש ביום ראשון, הגשמים הכבדים נמשכו והנהרות נותרו בגובה מסוכן. הגשמים הכבדים גם גרמו נזק למפעלים באזורי התעשייה בצפון וייטנאם, המתמקדים בייצוא.

בנג'מין הורטון, מנהל מצפה כדור הארץ של סינגפור, הסביר כי סופות כמו טייפון יאגי ״מתחזקות בשל שינויי האקלים, בעיקר מכיוון שמי אוקיינוס חמים יותר מספקים יותר אנרגיה להזנת הסופות, מה שמוביל למהירויות רוח גבוהות יותר וגשמים כבדים יותר״.