חמישה ימים לאחר העימות הנשיאותי סקר חדש של ABC News/Ipsos חושף כי 58% מהנשאלים סבורים שהאריס ניצחה בעימות, לעומת 36% שהעניקו את הניצחון לטראמפ. זאת בניגוד לעימות הקודם בין ביידן לטראמפ ביוני, שבו טראמפ נתפס כמנצח בפער גדול.

תמיכתה של הזמרת טיילור סוויפט בהאריס הראתה השפעה מועטה, רק 6% אמרו שהדבר מגביר את סיכוייהם להצביע להאריס, בעוד 13% ציינו שזה מפחית את הסיכוי לתמוך בה ו- 81% אמרו שאין לכך השפעה על בחירתם. רובם המובהק של אלו שהגיבו באופן שלילי לתמיכתה של הזמרת האמריקאית במועמדת הדמוקרטית הם תומכי טראמפ.

הסקר מצא שהאריס חיזקה את הדימוי האישי שלה: 37% ציינו שהעימות גרם להם לראות אותה באור חיובי יותר, לעומת 23% שראו אותה באור שלילי יותר. לעומת זאת, טראמפ לא נהנה מיתרון דומה. למרות זאת, טראמפ שומר על יתרון בקרב תומכיו הנאמנים: 56% תמיכתם בו איתנה, לעומת 62% מתומכי האריס. עם זאת, 47% מהנשאלים רואים את האריס כליברלית מדי, לעומת 42% הרואים את טראמפ כשמרני מדי. 

הבעות פניה של קמלה האריס היו נשק נגד מתקפותיו של טראמפ שאמר: ״לא בטוח שאשתתף בעימות נוסף"

הסקר מדגים גם את הפיצול בנאמנותם של קהלי הבוחרים: 73 אחוזים מתומכי טראמפ טוענים שתמכו בו לאורך השנה האחרונה, בעוד שני שלישים מתומכיה של האריס אומרים כי הביעו את תמיכתם בה רק מהרגע בו נכנסה למירוץ. 17% היו מתלבטים בשלב כלשהו אך בסופו של דבר בחרו בטראמפ, בעוד רק 9% עברו לתמוך בו ממועמדים אחרים - בעיקר רפובליקנים אחרים או המועמד העצמאי לשעבר רוברט פ. קנדי ג'וניור. אחוז זניח של 2% מתומכי טראמפ הגיעו אליו לאחר שתמכו קודם לכן בהאריס או בביידן. מגמה דומה ניכרת גם בצד של האריס, רבע מתומכיה היו מתלבטים בשלב כלשהו. רק 2% מתומכי האריס עברו לתמוך בה לאחר שתמכו קודם לכן בטראמפ.

דונלד טראמפ לאחר העימות (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ לאחר העימות (צילום: רויטרס)

בפילוח דמוגרפי, האריס מובילה בתשע נקודות אחוז בקרב נשים ובקרב צעירים בני 18-29, בעיקר בזכות תמיכת נשים צעירות. עם זאת, תמיכתה של סוויפט לא הראתה השפעה חיובית אפילו בקרב הפרטים בקבוצה זו.

לבסוף, 95% מהדמוקרטים אומרים שהאריס ניצחה בעימות, לעומת 75% מהרפובליקנים שאומרים שטראמפ ניצח. בקרב הצופים בעימות, 64% נתנו את הניצחון להאריס, כאשר תומכיה נוטים יותר לצפות בעימות ולעקוב אחר הסיקור התקשורתי שלו.