המועמד הרפובליקני והנשיא לשעבר דונלד טראמפ כתב בחשבון ה-X שלו היום (רביעי): "איומים גדולים על חיי מצד איראן. כל צבא ארה"ב צופה ומחכה. איראן כבר ביצעה מהלכים שלא הצליחו, אבל הם ינסו שוב. מצב לא טוב לאף אחד".

עוד הוסיף: "אני מוקף ביותר אנשים, רובים וכלי נשק ממה שראיתי אי פעם. תודה לקונגרס שאישר פה אחד הרבה יותר כסף לשירות החשאי - אפס הצבעות עבור "לא", דו-מפלגתיות למהדרין. נחמד לראות את הרפובליקנים והדמוקרטים מתאחדים על משהו. התקפה על נשיא לשעבר היא משאלת מוות עבור התוקף!".

הרצח היה מתועד: פרטים חדשים על ניסיון ההתנקשות בטראמפ
"אכזבתי אתכם": המכתבים שכתב המתנקש של טראמפ לאיראנים

מוקדם יותר היום הקמפיין שלו הודיע כי הוא עודכן באשר לאיומים אמיתיים וספציפיים מצד איראן להתנקש בחייו, "במטרה לערער את היציבות ולזרוע כאוס בארה"ב", נכתב. "פקידי מודיעין זיהו שההתקפות המתמשכות והמתואמות הללו התגברו בחודשים האחרונים", אמר מנהל התקשורת של קמפיין טראמפ, סטיבן צ'ונג, בהצהרה. "פקידי אכיפת החוק בכל הסוכנויות פועלים להבטיח שטראמפ מוגן והבחירות נקיות מהתערבות", הוסיף.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אם הם אכן 'ירצחו את הנשיא טראמפ', שזו תמיד אפשרות, אני מקווה שאמריקה תמחק את איראן, תמחק אותה מעל פני כדור הארץ - אם זה לא יקרה, מנהיגים אמריקאים ייחשבו פחדנים 'חסרי רחמים'!" מר טראמפ כתב בזמנו בפלטפורמת Truth Social שלו, לאחר שנשמעו איומים קודמים על חייו מצד איראן.

בפוקס ניוז, פורסם ביום שני כי החשוד בניסיון ההתנקשות השני בנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ריאן ווסלי רוט, כתב לפני כמה חודשים מספר מכתבים שמעידים על תכנית ההתנקשות שלו. בין היתר, במכתב שיועד לאיראנים כתב: "זה היה ניסיון התנקשות בדונלד טראמפ אבל אכזבתי אתכם". באחד המכתבים הציע 150 אלף דולר למי ש"ישלים את העבודה".