למרות המלחמה המתמשכת בישראל ובאוקראינה, רבבות מחסידי ברסלב ואוהבי רבי נחמן מברסלב שהו בימי ראש השנה בעיר אומן שבאוקראינה, על קברו של רבי נחמן. השנה, בעקבות ביטולי הטיסות, כ-10,000 איש נוספים שהיו אמורים לשהות בחג לא הצליחו להגיע. רבים מהם מצאו את עצמם חוגגים בשדות תעופה שונים באירופה, בעוד אחרים נותרו בישראל.

ארגוני הכנסת אורחים השונים, כגון "הכנסת אורחים אזמין" ו"הכנסת אורחים אוהל יחיאל מיכל", יחד עם ארגוני החירום וההצלה, סיכמו את הפעילות המבורכת שהתקיימה במהלך החג. הם סיפקו שירותים לאלפי מתפללים במתחמים השונים.

מזג האוויר באומן היה קר יחסית השנה, בהשוואה לשנים קודמות, עקב המעבר לסוף שנה מעוברת ותחילת החורף בחודש אוקטובר. לאור המצב המורכב, איחוד ברסלב באומן נערך השנה באופן יסודי יותר, והגביר את עמדות המודיעין ומוקדי השירות. נוסף לכך, הוקמו עמדות מחשבים לשימוש הציבור להדפסות נחוצות, והאיחוד סיכם בסיפוק את ימי ראש השנה, כשכל האירועים התנהלו על הצד הטוב ביותר וללא תקלות.

לקראת חזרת הרבבות לישראל, איחוד ברסלב הזהיר את היוצאים מאומן על כללי ההעברה בגבולות. מותר להעביר בגבולות השונים אך ורק 2 קופסאות סיגריות (40 סיגריות בודדות) וליטר אחד של משקה אלכוהולי. אסור בהחלט להעביר משחקי נשק מכל סוג, כמו ביביגאן. משטרות הגבול במדינות השונות הזהירו כי נוסעים שיפרו את האיסורים עשויים לקבל "ויזה שחורה".

לפני ראש השנה, פרסם רבה של פולין, הרב שודריך, מכתב בו ביקש מנוסעים העוברים דרך פולין להימנע מהעבר סיגריות, כדי לא ליצור עומסים בגבולות.