מוחמד אל- חוסייני, פרשן לבנוני וחוקר בכיר, טען לפני מספר ימים כי "יחיא סינוואר לא יצליח להישאר בתוך המנהרות וימות". זו הפעם השנייה בה חוסייני מצליח "לחזות" את העתיד, לאחר שזה מסר לחסן נסראללה להכין צוואה ימים ספורים לפני חיסולו. 

לפני כמה ימים התראיין הפרשן הלבנוני לערוץ הסעודי "אל-ערביה" ואמר: "סינוואר ימות לבד, הוא לא יצליח להישאר יותר בתוך המנהרות". אתמול (חמישי) לאחר האישור הרשמי על חיסול סינוואר, צייץ חוסייני ברשת ה-X: "כך נהרג סינוואר. אישור לאמינות שלנו. חזרנו על דברינו לגבי סופו של סינוואר וזה מה שקרה. אנחנו תמיד שומעים ורואים".

כאמור, לפני חיסולו של חסן נסראללה, החוקר הלבנוני, הזהיר את מנהיג חיזבאללה מחיסולו. שלושה ימים לאחר מכן ישראל כבר תקפה בדאחייה בביירות, בתקיפה בה חוסל נסראללה. 

"אני אומר לנסראללה, תכתוב את הצוואה שלך, כי מי שקנה אותך - מכר אותך", אמר חוסייני, "הפכת היום למטרה מספר אחת. לכן תכתוב את הצוואה שלך והיום אנחנו מדברים ברצינות. זה לא איום. נחכה ונראה. כל החלומות שלך שתיכנס לירושלים הוליכו אותך שולל".

כזכור, דובר צה"ל אישר אתמול כי סינוואר חוסל כאשר הוא במנוסה באופן עצמאי, בכך חוסייני הצליח פעם נוספת "לחזות" את גורלם של מנהיגי ציר הרשע. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>> 

התיעוד האחרון של יחיא סינוואר (צילום: דובר צה"ל)