צה״ל תקף הלילה (בין שישי לשבת) באיראן, בתגובה על המתקפה האיראנית בישראל באחד באוקטובר. בעוד נשמעים דיווחים על לפחות שישה פיצוצים בטהרן, ברשתות החברתיות ובתקשורת האיראנית מנסים לשדר עסקים כרגיל.

"המסרים המאיימים שאיראן העבירה באמצעות המתווכים הצליחו להרתיע את ישראל מחציית הקווים האדומים", אמר כתב אל־מיאדין בטהרן. העורך הראשי של עיתון אל־ופק: ״זה לילה של כישלון ישראלי חמור באיראן״. במקביל, ברשתות החברתיות מפורסמים סרטונים המציגים איראן ״שקטה ורגועה״.

דובר הוועדה לביטחון לאומי באיראן המשיך: "נכנסתי לטהרן דרך נמל התעופה ועברתי בכמה רחובות, לא ראיתי שום דבר חריג. ישראל רק עושה רעש – אבל אין לו ערך או השפעה. הם חלשים מכדי לפגוע ברצינות באיראן הגדולה".

בסוכנויות הידיעות האיראנית ״תסנים״ מנסים לשדר עסקים כרגיל (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')
תמונות אלה מגיעות בניגוד מוחלט לתיעודים שמגיעים בטהרן בשעות האחרונות, המציגים תקיפות נרחבות וחרדה של איראנים רבים, הנוהרים לתחנות הדרך בהמשך לתקיפה.
התקיפה הישראלית באיראן (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
התקיפה הישראלית באיראן (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
האיראנים נוהרים לתחנות הדלק (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')

מייקל סינג, לשעבר מומחה למזרח התיכון במועצה לביטחון לאומי של ארה"ב, פרסם ברשת החברתית ה־X את דעתו בנושא: "אם נשמע גורמים רשמיים איראנים ממעיטים בהצלחת התקיפות של ישראל, זה יכול להיות אות לכך שהם מחפשים תירוץ כדי להימנע מנקמה נוספת״, אמר בפלטפורמת המדיה החברתית X.