ד"ר מאיר ג'בדנפר, מרצה ללימודי דיפלומטיה וביטחון של איראן, התייחס בראיון ל-103FM לשאלת השפעת התקיפה הישראלית על יציבות המשטר האיראני.

לדבריו, למרות המצב המורכב, אין סיכוי ממשי להפלת המשטר מבפנים: "להערכתי הם לא יכולים להחליף. סדר העדיפויות של רוב העם הוא משהו אחר, אלה דברים פנימיים. אבל אלה שיש להם את הכוח, יש להם אינטרסים מנוגדים לעם, ויש להם סיבות לא להכיל את זה. הם מפחדים שאם הם לא יגיבו, זה ייתפס כחולשה מול העם האיראני. בדיקטטורות לא רוצים שהעם שלהם יחשוב שהם חלשים".

ג'בדנפר מזהיר מפני תקיפה נוספת: "לצערי אם נתקוף את איראן שוב, לא נראה התפוצצות. כשהאיראנים יודעים שהם יותר חלשים מהאויבים שלהם, הם בכל זאת תוקפים. ראינו את זה בזמן מלחמת איראן-עיראק". המצב הפנימי באיראן מורכב במיוחד, כפי שמתאר ג'בדנפר: "אחרי אתמול יש להרבה אנשים פחד להעלות סרטים ולכתוב ברשתות חברתיות. כשהמשטר שלך במלחמה עם מדינה שאיתה אין לך גבול, ובתוך הבית יש אינפלציה של 45%. משהו כמו 42% מהמשכורת הולכת לשכר דירה. יש אנשים באיראן שחייבים עכשיו לשתף דירה. אלה דברים שקרו בברית המועצות בשנות השישים".

את דבריו חותם ג'בדנפר בתיאור נוקב של המשטר: "הם מפחדים. אלה אנשים אלימים שאונסים גברים ונשים שם, אלה החברים של בשאר אל אסד, הם אמרו לו להיות חזק ולהמשיך להרוג את העם שלו. בטח שהם מפחדים מהמשטר הזה - אלה אנשים נוראים, סאדיסטים".

סייע בהכנת הכתבה: אחיעד לוק, 103fm