קבוצת התקשורת פרטנר בפרגון ייחודי לעובדות החברה באווירת יום האישה הבינלאומי. בתחילת השבוע, יצאה פרטנר בקמפיין פנים ארגוני תחת הכותרת: "המגדר לא מגדיר אותי", ביוזמת יו"ר ועד החברה, קרן אופק.

במסגרת הקמפיין, הוזמנו נשות החברה ליום צילומים מקצועי, וצילומי פורטרט שלהן הוצגו בתערוכות ברחבי מטה החברה בראש העין, לצד משפט מפתח שמלווה את הנשים בחיים האישיים והמקצועיים. כמהלך מקדים, קיבלו העובדות מארזי קלפים עליהם הודפסו משפטים של נשים המהוות מודל לשינוי תפיסות ואמונות, כאלו שהניעו את גלגלי ההיסטוריה, וכאלו ששינו את ההיסטוריה.

המהלך הוא פועל יוצא של הערכים של פרטנר, אשר מיישמת בפועל מדיניות של שוויון וקידום נשים. כיום, כ-50% מעובדות ועובדי החברה הן נשים, כאשר את השדרה הניהולית הבכירה מאיישות כ-54% נשים. כמו כן, על פי דו"ח פערי השכר המגדריים שפרסמה פרטנר בהתאם לחוק שכר שווה לעובדת ולעובד, נמצא כי אין הטיה בין גברים לנשים.

יום האישה פרטנר  (צילום: רמי זרנגר)
יום האישה פרטנר (צילום: רמי זרנגר)

במקביל, חברה פרטנר לעמותת "עדן" במטרה לפעול במשותף לשינוי, ולאפשר צמיחה אישית וחברתית לנערות ולצעירות בסיכון בגילאי 19-25, תוך שילובן בעולם התעסוקה, ובחיים הבוגרים. עמותת עדן היא עמותה הפועלת למען נשים, ומאמינה כי חברה משגשגת ובריאה היא חברה הנוהגת בכל אינדיבידואל כאל שווה, ללא הבדל מגדרי תרבותי או חברתי.

קבוצת התקשורת פרטנר נמצאת במגמת צמיחה והחברה קוראת לנשים שעוסקות במקצועות ההנדסה, תכנות, מערכות מידע, טכנאיות, מכירות, שירות ושיווק להצטרף לחברה.

החברה יצאה בימים אלו במבצע "חברה מביאה חברה" במסגרת המבצע הממליצה על עובדת חדשה תזכה אותה במענק של  3,000 שקלים.