נגיד את זה עוד פעם – גילוי מוקדם מציל חיים. על פי הנתונים של "אחת מתשע" 92% הם אחוזי הריפוי של נשים שגילו מוקדם את המחלה. מנתוני משרד הבריאות והאגודה למלחמה בסרטן השד עולה, כי סרטן השד הוא סוג סרטן השכיח ביותר בקרב נשים בישראל. בכל שנה מאובחנות כ-5,500 חולות חדשות בסרטן השד, כאשר 25% מהחולות הן מתחת לגיל 50. כ-1000 נשים נפטרות מהמחלה מידי שנה. עמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן, קוראת לנשים החל מגיל 30 לקחת אחריות על גופן, לגלות ערנות ולגשת להיבדק אצל כירורג שד.
לרגל חודש המודעות, יוצאות חברות רבות בקמפיינים להצפת הנושא בתקשורת, ברשתות החברתיות, ואיפה לא? בשנה שעברה הוארו בניינים ברחבי הארץ בצבע ורוד והושקו מוצרים ורודים במהדורות מיוחדות, וכך גם השנה. ניצנים ורודים כבר החלו לצאת ובמהלך החודש ודאי אף יתגברו. זה יפה ואופטימי ונעים ואנחנו אוהבות את זה ממש, אך עם כל חיבתינו לצבע הורוד, אל לנו לשכוח את המטרה העומדת מאחוריהם. אישה יקרה, לכי להיבדק. זה יכול להציל את חייך.
קוראות לכן לבוא
רשת 'את' לבני נשים תתרום 2 ₪ לעמותת "אחת מתשע", בכל רכישה באתר ובחנויות הרשת ותציע מבצעים מיוחדים במהלך כל החודש למשל: תחתונים וגופיות ללא תפרים 4 ב-100 ₪, 40% הנחה על חזיות מהמותגים המובילים בעולם, חזיות תומכות ומעצבות ב-99 ₪ ומחטבים ב-25% הנחה. קישור לאתר
חברת 'כתר' במהדורה מיוחדת של הכסאות האיקוניים בצבע ורוד שימכרו ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאונליין. כל ההכנסות ממכירתם הם קודש לעמותת "אחת מתשע" הפועלת למען נשים המתמודדות עם המחלה. קישור לאתר
רשת המלונות 'פתאל' מחליפה במהלך חודש אוקטובר את הלוגו שלה לוורוד ברשתות החברתיות. קישור לעמוד האינסטגרם
מותגי קבוצת גולף משתפים פעולה עם עמותת 'אחת מתשע'. במסגרתו יקדמו בנקודות המכירה, באתרים ובסושיאל של רשתות גולף, אינטימה וגולף&קו מסרים לעידוד הקפדה על שגרת בדיקות בקרב נשים.
חברת פוד אפיל, משיקה מהדורה מיוחדת של צמד ספלי זכוכית לשתייה חמה, בעיטור נקודות ורודות ובצירוף גלוית הסברה על שגרת הבדיקות המומלצת. מחיר לצרכן של צמד ספלים – 39.90 ₪. מתוכם יעברו 10% בתרומה לעמותה. קישור לאתר
קופסת ההפתעה החודשית של אתר מותגי האינדי OH!GLOW מוקדשת החודש למטרה הנעלה, ותלווה בקמפיין לעידוד בדיקות תקופתיות תחת הסלוגן "לכי להיבדק – כדי שיהיה לך עתיד ורוד יותר". מחיר הקופסא 199 ₪ (שווי תכולתה למעלה מ-700 ₪). קישור לאתר
אסתי לאודר, קליניק ובובי בראון משיקים מוצרי טיפוח ואיפור ייעודיים כאשר 30% מהסכום שייאסף ממכירתם ייתרם במלואו לאגודה למלחמה בסרטן. קישור לאתר
Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש משיקה תיק בד 100% כותנה בשילוב סרט ורוד ותג הכולל מידע אודות שגרת הבדיקות המומלצת לנשים (אותו ניתן להסיר ולשמור בארנק). 50% מהרווחים ממכירתו יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע". מחיר: 19.90 שקלים. קישור לאתר
רשת 'גולדה' משיקה טעם ייחודי בצבע ורוד המזוהה עם המאבק. pink berries & white chocolate היא גלידת שוקולד לבן ודומדמניות במהדורה מוגבלת שתמכר בסניפי גולדה החל מיום חמישי, 14.10 ו-10% מסך המכירות יועברו כתרומה ל"אחת מתשע".
'פאלטאס' תפנק ב-10 שקלים בלבד, כל מי שרוכש מארז באתר ותוסיף מארז נוסף של 6 פאלטאס ורודים שהכנסותיו יתרמו ל'אגודה למלחמה בסרטן'. הטעמים הוורודים הם תות שמנת, לימונדה ורודה, רימון לימון, פירות יער, מלבי פיסטוק וליצ׳י פיטאיה.
'אורגניקזון' תערוך באתר "בשבילנו", מהלך במסגרתו יעוצב האתר מחדש, בצבע ורוד, ו-10% מהכירות של המוצרים הורודים יעברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע". המוצרים המשתתפים במבצע: ecoLove שמפו ומרכך, סבון שמן זית אורגני, קרם ידיים, קרם גוף לעור יבש, מברשת שיניים מבמבוק ועוד. קישור לאתר