לוח הופעות ואירועים

Alessandro Safina - Live concert in israel - אלסנדרו ספינה

Alessandro Safina - Live concert in israel - אלסנדרו ספינה קרדיט: Federico Faggion
כוכב האופרה האיטלקי הידוע והמצליח אלסנדרו ספינה Alessandro Safina בהופעה חיה בליווי תזמורת סימפונט רעננה.

אלסנדרו ספינה, הטנור האיטלקי המפורסם, יופיע מול הקהל הישראלי עם תוכנית חדשה. את המופעים בחיפה ובתל אביב יבצע אלסנדרו בליווי התזמורת הסימפונית הגדולה של רעננה. בנוסף ליצירות חדשות, יבצע זמר האופרה והפופ את הלהיטים האהובים כמו "La Luna", שהביאו לו הכרה ותהילה וכבשו את ליבן של מיליוני נשים ברחבי העולם. נזכה לשמוע גם להיטים מהאלבום המבריק "Insieme A Te", שנמכר במיליון עותקים.

אלסנדרו ספינה, בוגר הקונסרבטוריון של פירנצה, היה זמר אופרה שמילא תפקידים ראשיים בתיאטראות הטובים באירופה, באופרות כמו "לה בוהם", "הספר מסביליה" ו"בת הים". לאחר מכן, פרץ את הגבולות המקובלים של עולמות האמנות והאקדמיה ויצר ז'אנר חדש בשם "רוק אופראי".

אלסנדרו החל להתעניין במוזיקה בילדותו, בהשפעת הוריו שהיו מעריצי אופרה וניסו להעביר את התשוקה הזו לבנם. בגיל 17 הוא התקבל לקונסרבטוריון בפירנצה, וכמה שנים לאחר מכן היה סולן במיטב התיאטרונים המוזיקליים באירופה. בשנת 1989 זכה בפרס הראשון בתחרות הקולית הבינלאומית של קטיה ריציארלי, ומאז גילם תפקידי מישניים ותפקידים ראשיים באופרות כמו "לה בוהם", "הספר מסביליה", "אליסיר של האהבה", "רוסלקה" ו"יוג'ין אונייגין".

קולו הייחודי והקסם הטבעי שלו, הכריזמה הבוהקת והאומץ היצירתי, אפשרו לו לשלב אופרה עם מוזיקה פופולרית, רוק ו-Soul, והפכו למרכיבי הצלחתו העולמית. הסינגל הראשון שלו, "לונה", עמד בראש המצעד האירופי והפך לנושא המרכזי של סדרת הטלוויזיה הפופולרית "משובט". בנוסף, הקליט את פסקול הסרט "מולן רוז'" וביצע את "Music Of the Night" מאת אנדרו לויד וובר לכבוד המלכה אליזבת השנייה.

אלסנדרו הוציא חמישה אלבומי סולו ודואטים עם אמנים כמו אלטון ג'ון ("Your Song"), רוד סטיוארט ("Don’t Get Around Much Anymore"), קריסי היינד מלהקת The Pretenders, אנדראה בוצ'לי וסומי צ'ו. הוא השתתף גם בהקלטת האלבום "Symphony" מאת שרה ברייטמן ובסבב ההופעות העולמי "Symphony World Tour 2008", שזכה להוקרה עולמית. תקליטיו זכו למעמד של זהב ופלטינה וצברו מעריצים רבים.

הצלחה גדולה הגיעה לסאפינה בהולנד, כשהסינגל "לונה" מהאלבום "Insieme A Te" נשאר בראש המצעדים ההולנדיים במשך 14 שבועות. האלבום עצמו זכה במעמד פלטינה ארבע פעמים ברצף והושק בעוד שלושים מדינות.
המופע של אלסנדרו ספינה יכלול שירים חדשים וכמובן את להיטי הזהב שלו בליווי התזמורת הסימפונית הגדולה של רעננה!

 

הופעות קרובות

עיר
תאריך
מיקום
חיפה
יום ג 22.10.2024 20:00
מרכז הקונגרסים חיפה - אולם אורן קדושי יאסי, מול קניון חיפה
תל אביב-יפו
יום ה 24.10.2024 20:00
המשכן לאמנויות הבמה תל אביב שד' שאול המלך 19